Методична робота


Участь в роботі методичного обєднання вчителів початкової школи міста
Заняття школи педагогічної майстерності з теми «Формування предметної математичної компетентності учнів початкових класів»
Творча міська група
   “Впровадження медіаосвіти у навчально-виховний процес молодших школярів”,
протягом року відвідувала заняття очно-дистанційної школи для вчителів майбутніх першокласників

В проведенні шкільних семінарів
“Упровадження ефективних педагогічних технологій у шкільну практику”

Брала участь у  Тижні педагогічної майстерності.
Запросила на відкритий урок з використанням новітніх освітніх технологій. Провела урок з навчання грамоти у 1 – Б класі.
Тема. Закріплення букви З з. Текст «Весела зима»
На уроці використовувались елементи ігрової та особистісно – орієнтованої технології навчання





2019-2020 н.р. куратор групи вчителів в заочній дистанційній школі «Надія» з предмету математики.

                                         Тема з самоосвіти
Тема. Використання ігрових педагогічних технологій у навчально – виховному прцесі початкової школи.
МЕТА. Забезпечення комфортних умов навчання, за яких учень відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, що робить продуктивною навчальну діяльність, що розвиває інтереси дітей.
В своїй роботі використовує такі навчальні ігри: гра – подорож,гра – змагання, гра – ярмарок, гра – аукціон, ділова гра, сюжетно – рольова гра. Особливістю запропонованих ігор є їхня універсальність, тобто будь – який вчитель, незалежно від навчального предмету, та вікових особливостей учнів, зможе використовувати всі ці ігри, наповнивши їх своїм навчальним змістом. А винагородою за зусилля та затрачений на підготовку час стануть сяючі очі дітей, міцні знання, прагнення нових відкриттів та позитивний настрій і вчителя, і учнів.


«Без гри нема і не може бути повноцінного розумового розвитку».
«Гра – це іскорка, яка запалює вогник допитливості і зацікавлення».
В.О. Сухомлинський
Ігрові технології навчання в практиці роботи
Мети своєї роботи досягаю такими формами і методами навчання, які включають у дітей зацікавленість до навчального матеріалу, бажання вчитися, прагнути успіху в опануванні основ наук.
Поняття
«Ігрові педагогічні  технології»
Включає досить велику групу методів і прийомів організації педагогічного процесу у формі різних педагогічних ігор. На відміну від ігор взагалі, педагогічна гра має істотну ознаку – чітко поставлену мету навчання й відповідні їй педагогічні результати, які можуть бути обґрунтовані, виділені в явному вигляді й характеризуються навчально – пізнавальною спрямованістю.
Ігрові технології навчання відрізняються від інших технологій тим, що гра:

  • добре відома,звичайна і улюблена форма діяльності;
  • ефективний засіб активізації (легше долаються труднощі, перешкоди);
  • дозволяє вірішувати питання передачі знань, умінь, навичок;
  • в якості суперника може бути як сам учень, так і інший;
  • має кінцевий результат,
  • має чітко поставлену мету й відповідний педагогічний результат.


        


Мовні ігри
«Ребуси», «Мовознайко», «Завдання – жарти», «Сховане правило», «Сходинки», «Лото», «Кросворди», «Ланцюжок», «Ремонт», «Метаграми».

Математичні ігри
«Естафета», «Листоноша», «Потяг», «Цікаві квадрати», «Віднови числа», «Забий гол».

Ігри на уроках читання
«Рольові ігри», «Фантастичні гіпотези», «Крокуй і думай», ігрові прийоми «Перевтілення», «Салат із казок».



Немає коментарів:

Дописати коментар